Oprichting Stichting / Workshops

Afgelopen vrijdag 3 september is stichting Podium opgericht!

Onder toeziend oog van notaris de Boer te Marum werden de handtekeningen gezet door het kersverse bestuur. Het bestuur bestaat uit voorzitter Melanie Mijnheer, secretaris Ralf Buiter en penningmeester Johan Bert Boonstra. Naast een controlerende functie m.b.t. activiteiten en het doel van de stichting zullen ze met raad en daad klaar staan.

vlnr: Johan Bert Boonstra, Arnold Boekema, Melanie Mijnheer, Kim Oosterhoff, Ralf Buiter

Trimunt Onder de vlag van stichting PodiuM zal de openluchtvoorstelling op Trimunt op 3 mei 2023 worden georganiseerd. Hiervoor zijn vele mensen gesproken en vele bronnen zijn geraadpleegd. Nico van Wijk heeft een eerste start gemaakt met het script en er wordt gestart met het projectplan.

Workshops Daarnaast zal stichting PodiuM zich breder inzetten voor theater, kunst en cultuur. De eerste activiteit welke wordt georganiseerd zijn workshops. In deze workshops neemt Kim de deelnemers mee in een verkenning in theater. Dit is mogelijk voor zowel beginners als meer ervaren deelnemers. Klik hier voor meer informatie over de workshops en om je alvast in te schrijven.