Donateurs / Rabobank actie

Startbedrag gezocht!

Stichting PodiuM is opgericht met als eerste doel om een volwaardige openluchtvoorstelling te produceren op Trimunt op 3 mei 2023. Daarnaast gaan we andere activiteiten organiseren om theater, kunst en cultuur te stimuleren. In dit kader worden de workshops georganiseerd in februari 2022. Om dit alles op te starten is er een startbedrag nodig.

Daarom doen we mee aan de Rabobank clubkasactie. Leden van de Rabobank coöperatie Noordenveld West Groningen kunnen hun stem uitbrengen via deze link. De stemmen kunnen uitgebracht worden van 4 tot 25 oktober. In de periode van 1 tot 14 november wordt bekend hoeveel financiële ondersteuning we krijgen. We hopen natuurlijk dat jullie allemaal op Stichting PodiuM stemmen!

Mocht je nu geen lid van de Rabobank coöperatie zijn dan kan je natuurlijk nog altijd donateur worden. Via de volgende link kan je je inschrijven als donateur. We gaan de aanvraag doen om een ANBI instelling te worden. Als dit wordt toegekend wordt, worden giften maar liefst 125% aftrekbaar. Hierover binnenkort meer.

Wil je ook aan theater, kunst en cultuur in het Westerkwartier bijdragen? Stem op ons of wordt donateur!