Stichting PodiuM verzorgd theaterworkshops!

Maak kennis met de beginselen van theater en ontdek hoe jij jezelf kan omtoveren tot verschillende personages. Ook als je het heel spannend vindt om op een podium te staan kan je mee doen met onze theaterworkshop. Op spelenderwijs prikkelen we de verbeelding van onze deelnemers. Plezier staat altijd voorop bij stichting PodiuM! Theater is een krachtig middel om mensen zelfverzekerd op hun benen te leren staan.

Stichting PodiuM heeft bij verschillende activiteiten al theater workshops mogen verzorgen! O.a. Koningsspelen 2022 en verschillende basisscholen. De inhoud van een workshop kan worden aangepast naar aanvraag. Neem contact op voor de mogelijkheden!

Naast workshops op aanvraag organiseert Stichting PodiuM ook eigen theater workshops, onze focus ligt dit jaar op onze openluchtvoorstelling 16 maar volgend jaar zullen we weer een reeks organiseren!