Informatie

Onlangs is een mail gestuurd naar iedereen die een toegangsbewijs gekocht heeft. Hieronder de verstuurde informatie:

Horecaplein

Kom op tijd, maar niet te vroeg. Vooraf, in de pauze en na afloop is het mogelijk om iets te drinken op het horecaplein. De openingstijden van het horecaplein zijn van 19:00 to 23:00 uur.

De tickets

Het kan zo zijn dat uw ticket in uw spam terecht is gekomen bij het bestellen van uw ticket. Zou u dit zo snel mogelijk willen controleren? We kunnen u tot 2 mei opnieuw een ticket toesturen, hierna wordt dat helaas een stuk lastiger. Mocht u uw ticket toch verloren zijn of per ongeluk hebben verwijderd dan kunt u een email sturen naar [email protected] met uw naam, aantal tickets die gekocht zijn, de datum en op welk mailadres u de tickets gekocht heeft en sturen we deze opnieuw naar u toe.

De route

We spelen de voorstelling bij het monument op Trimunt. We hopen enorm dat u allemaal zoveel mogelijk op de fiets kunt komen. Lukt dit niet? Dan volgt u de route waarlangs de aanwijsborden staan begint bij afslag Frieschepalen/Surhuisterveen. Daarna rijdt u richting Surhuisterveen. Eerste weg naar rechts (Leidijk) en dan weer de eerste naar rechts (Kloosterweg) Bij deze afslagen hangen aanwijsborden. Het parkeerterrein is een eindje verderop van waar we spelen. U zult dus een klein stukje moeten lopen tot de tribune. Bent u slecht ter been en wilt u gebruik maken van de golfkar? Stuurt u dan (uiterlijk voor maandag 1 mei) een email naar [email protected]

Het weer

Helaas hebben we tot nu toe nog niet mogen genieten van een warm en zonnig voorjaar. Ook voor de komende twee weken ziet het er niet heel rooskleurig uit. We spelen in de open lucht, zonder overkapping. Houdt u hierbij rekening met uw kledingkeuze? Warme sokken, warme truien en een dikke jas is geen overbodige luxe. Paraplu’s zijn op de tribune niet toegestaan.

Aanvang voorstelling

De voorstellingen beginnen om 20:00 uur (met uitzondering van de voorstelling om 4 mei) En vanaf 19:00 bent u welkom. Om 19:45 gaat de tribune open en kunt u een plekje op de tribune zoeken. Er zit een pauze in de voorstelling en na afloop van de voorstelling is er gelegenheid om nog even na te praten met de acteurs en crew.

Bijzonderheden 4 en 10 mei

De voorstelling op 4 mei begint in verband met de dodenherdenking later en start om 20.30 uur. Omdat we hier – zeker in verband met het verhaal van de voorstelling – hier graag met elkaar aandacht aan willen besteden. Daarom zal alleen op 4 mei het terrein opengaan om 19:15 en zullen we een kort programma volgen van 19:50 tot 20:10 uur. We zullen gezamenlijk bloemen leggen bij het monument. U bent welkom om ook bloemen mee te nemen en bij het monument te leggen. Het is belangrijk dat hier geen plastic omheen zit. Het terrein zal tussen 19:50 en 20:10 uur even gesloten zijn. Na 20:10 uur zal het terrein weer opengaan.

Op 10 mei is het mogelijk dat we nog wat hinder ervaren van een verkeersomleiding door weg werkzaamheden op de Haarsterweg. Mocht het slecht weer zijn dan lopen deze werkzaamheden uit en zal op 10 mei deze weg afgesloten zijn, wanneer u de omleiding volgt komt het helemaal goed.

Op bezoek

Dan ons laatste puntje. Er zijn veel prullenbakken op het terrein maar we willen u er toch heel graag op attenderen dat we op bezoek zijn op het weiland van een boer. Zorgt u ervoor dat u echt niks achterlaat? Zo vervuilen we het land met elkaar zo min mogelijk.

Bent u slecht ter been en heeft u een bijzondere plaats of extra hulp nodig? Geeft u dat dan alstublieft van te voren aan? Dan zorgen we dat de productieleiding en vrijwilligers er vanaf weten. Stuurt u dan een mail naar [email protected].

LET OP: tijdens de voorstelling op 3 mei zullen er foto’s worden gemaakt. We gaan ervanuit dat u hier geen bezwaar tegen hebt, we zullen nooit zonder goedkeuring gebruik maken van foto’s waar bezoekers herkenbaar in beeld staan.