Workshop Theater

Maak kennis met de beginselen van theater en ontdek hoe jij jezelf kan omtoveren tot verschillende personages. Ook als je het heel spannend vindt om op een podium te staan ben je welkom, wij gaan je helpen! Iedereen komt aan bod, je verschuilen is er niet bij! Op een laagdrempelige manier werken we toe naar een presentatie avond waar we onze zelfgemaakte scènes presenteren. Samen met je medespelers shinen op een PodiuM! Wel of geen ervaring maakt bij deze workshops niet uit.

De workshops zijn gedurende 4 avonden en aansluitend één avond waarin de groep de zelf gemaakte scenes voor publiek presenteert. De workshops gaan door bij 5 aanmeldingen per groep. Trommel je vrienden en vriendinnen op!

Locatie: Marktzicht, Marktstraat 20, Marum

Docent: Kim Oosterhoff

Opleiding Docent Theater aan NHL Stenden. Jarenlange ervaring bij o.a. S-D-M, Telekids Musical school en DC058. Daarnaast is ze actief geweest als regie-assistent, educator en theaterorganisatie bij Theater de Steeg, Garage TDI, de Voortuin Voorstelling in Eelde, etc.

Data (2022):

• 18 februari