Dit najaar: Nieuwe workshop reeks! Kom je meedoen?

Datum:

• 22 en 30 september en 6, 13 en 20 oktober 2023

Tijden:

• 18:30 – 19:25 uur (Jeugd)
  • 19:30 – 21:30 uur (Volw.)
  • Let op! Op 30-09 starten we 30 minuten later

Dag:

• Vrijdag

Workshop 9-12 jaar Personages maken
In de huid kruipen van iemand anders… In deze workshops reeks leer je hoe je een zelfbedacht personage vormgeeft en hiermee speelt! Hoe breng je een bedacht personage tot leven? Wat voor stem heeft jouw personage? Hoe loopt jouw personage? Hoe ziet jouw personage eruit? Hier gaan we in deze workshopreeks mee aan de slag!
Welke gekke en grappige personages heb jij allemaal in je?

Workshop 13-17 jaar Improvisatie / De vloer op jr
Improvisatie is een vorm van theater waarbij ter plekke personages en een verhaallijn worden bedacht door de spelers. Zo moet je samenwerken, heb je elkaar nodig maar moet je ook je eigen personage neerzetten. Reageren op elkaar, vertrouwen op je impulsen en durven staan centraal!

We beginnen met de beginselen van improvisatie, wat is hierbij belangrijk? En voor je het weet speel je met de aangereikte handvatten allerlei situaties met je medespelers!

Workshop Volwassenen improvisatie / De vloer op
Improvisatie is een vorm van theater waarbij ter plekke personages en een verhaallijn worden bedacht door de spelers. Zo moet je samenwerken, heb je elkaar nodig maar moet je ook je eigen personage neerzetten. Reageren op elkaar, vertrouwen op je impulsen en durf staan centraal!