Projectplan / Workshop / ANBI

Workshops Theater van start

Morgen 18 februari start de allereerste theater workshop reeks! Om 19.00 uur trapt de jongerengroep af in Café Markzicht te Marum. Om 20:15 uur starten de volwassen. Er is nog plek, lijkt dit je leuk, ben je nieuwsgierig of theater iets voor je is of heb je zin om na alle lockdowns de deur uit te gaan: Meld je aan! Ervaring is niet vereist en we maken er een gezellige avond van. Mocht je een keer niet kunnen laat het ons weten en schuif gewoon aan. Tot vrijdag!

Projectplan Zestien

Nico van der Wijk heeft de Synopsis geschreven voor het projectplan. Daarnaast is het document gevuld met allerlei plannen over het artistieke deel, de locatie, de faciliteiten, etc. Op basis van dit plan kan de de organisatie verder opgebouwd worden. Maar hiervoor zal het plan gebruikt worden om de financiën van de voorstelling rond te krijgen. Grootste inkomsten worden verwacht in de subsidies van overheden en instanties, de recettes van de voorstellingen en sponsoring/donateurs. De komende tijd zullen nog meer contacten gelegd worden met instanties, verenigingen, stichtingen en ondernemers om de verbinding te zoeken.

ANBI

Afgelopen hebben we de bevestiging gekregen dat stichting PodiuM een culturele ANBI status heeft gekregen. De belastingdienst heeft deze Algemene Nut Beogende Instellingen voordelen gegeven. Dit voordeel is met name dat donateurs 125% van de gift mogen aftrekken bij de belastingaangifte. Klik hier voor meer informatie. Ook donateur worden? Kijk bovenin de website bij donateurs.